14. června 2007

Predstaveni



Tak tedy... Zdravicko.
Rozhodl jsem se, ze mi jeden blog nestaci, a ze si stvorim blog zamereny jen a jen na muj zivot s Apple produkty. Nechci zde vynaset do nebe OS X, ani PPC ani Apple vseobecne, chci jen psat o tom, co mne zaujalo v teto oblasti.
Brzo tomu bude rok, co jsem se stal hrdym majitelem sveho prvniho jablicka. V byvale praci se rozhodli, ze prejdou kompletne na PC, takze se naskytla moznost koupe hned nekolika modelu. Lec nebyl jsem v te dobe zrovna pri financich, takze jsem si koupil "jen" G4, s procesorem PowerPC 1 GHz, 1,25 GB RAM a 60GB diskem. Jedine, co jsem udelal bylo nahrazeni dvd mechaniky za svoji novejsi, pridani 120GB disku a pripojeni BlueTooth donglu. Stroj to neni nejrychlejsi, ale vzhledem k tomu, ze jsem mel podobnou konfiguraci PC ktera fungovala jako velmi zpomalena cernobila groteska, jsem si hodne polepsil.
Nyni tedy vidite s cim ziju, u ceho travim svuj cas, i s obrazkem to mate:)

Žádné komentáře: