3. července 2007

Takovej malej testik...

Tak jsem si rikal, ze sem se uz dlouho nevytocil. Vzpomnel jsem si na nekoho, kdo me dokaze vytocit uz nadpisem, a zabrouzdal na jeho stranky. Hned u clanku o krapu iPhonu jsem se zamyslel. Je zvlastni kolik lidi tohoto cloveka verne nasleduje, kolik lidi mu veri. On sam dokaze narknout kohokoliv z nepokrytych lzi, blafovani, idiocie atd. To, ze nekoho narkne ze lzi mne celkem donutilo k mensimu testu. Na svych strankach uvedl toto: Samotný Mac OS X startuje na MacBook Pro notebooku s C2D procesorem a 2GB RAM zhruba 1 minutu. Konfiguraci meho macka znate, takze vite, ze to neni zrovna velky rychlik. Rikal jsem si, ze moje jabko startuje daleko rychleji, nez je jedna minuta. Inu, nelenil jsem, vypl macka, nastavil stopky a zapnul. Trvalo 55 vterin nez se mi objevila standartni plocha systemu. Trvalo 1 minutu a 45 sekund nez se mi spustilo Adium, Safari, iTunes (databaze s vice nez 10.000 songy), Audioscrobber a Skype (ten trval nejdele). Dovedu si predstavit, ze na C2D by to trvalo daleko rychleji, takze mam takovy zvlastni pocit, ze pan H. opet lhal. Nechci z tohoto blogu delat antihulanovsky blog (prece jen mam IQ 151...), ale toto opravdu stoji za komentovani. Bohuzel na jeho striktne moderovane diskuzi se vyjadrovat nemohu, jelikoz mam rad sve prispevky bez ciziho upravovani. Na svych strankach komentuje iPhone jako nejvetsi omyl letosniho roku. Rika, ze za tu cenu je to kram k nicemu, ktery by si radsi nahradil Nokii za 10$, ze iPod neni rozsiritelny, ze je pomaly, uzivatelsky neprijemny atd. Celkem by mne zajimalo jak k takovym zaverum dosel. Prece nebyl mezi temi prvnimi 500.000 lidmi kteri si iPhone koupili... Jdu guglit a hledat pravdu. Obavam se ze na jeho strankach k ni nedojdu.

Tak, jsem trochu poguglil a nejake info o iPhonu:
  1. Skrabani klicema, hazeni na zem atd. Na strankach PCWORLDu je fajn video o pokusu s klicema, aneb jak by to vypadalo kdybyste nosili iPhone v kapse - dopadlo to dobre, skleneny povrch klicum odolal (zkousili i ryti klicem:). hazeni na zem taky dopadlo dobre, vyzkouseli koberec, dlazbu i beton. Jedine co se stalo, bylo trochu odrene ramovani iPhonu... Hezky vysledek.
  2. S iPhonem si budete moci posvitit na cestu domu. Na jednom blogu se pise, ze displej je natolik svetelny, ze otisky palce atd nejsou videt (na skle...), a to je "brightness" na nejnizssim levelu...
  3. Mail klient neumi nekolik veci. Spam filtr neni veskery zadny, coz mne by mrzelo, vzhledem k dennimu spamovemu pridelu cca 60 mailu... Dale neni dost dobre vyresena editace textu - nelze mazat pres oznaceny blog textu.
  4. Safari ma vychytanou pamet. Nezere tolik prostredku. Na to jsem zvykly z Safari 3 (boze jaka rychlost to je:c). Ale u iPhonu se nedivim - safari v nem nepodporuje flash. 
  5. Klavesnice. Moc dobre tomu nerozumim - zda se, ze iPhone ma nejaky ucebni system svuj, diky kteremu se nauci slova, ktera uzivatel casto pise.
  6. Vypinani aplikaci. Zadne neni. Skvely napad, vsechny aplikace jsou spusteny instatne, takze se nemusi cekat nez se neco naloaduje atd.
  7. Dozvedel jsem se, ze na iPhonu nepracovali zadni drogovi dealeri. Pozitivni zprava.
  8. Nasel jsem aplikaci pro macky iPhoney, ve ktere si muzete vyzkouset jak vypadaji vase stranky na iPhonu.
  9. Hromada obrazku jak se s iPhonem zachazi...
Mno, co dal rict... Jsem zvedav na dalsi informace o tomto stroji. Doufam ze bude stat za ty prachy:c)

Žádné komentáře: