7. září 2007

iPod touch - ajfoun bez founu

Tak se stalo co jsem očekával. Apple představil novou verzi iPodu. Je to prosím krasavec k pohledání. Vypadá jako iPhone, jenže je užší, menší a podle mého názoru podstatně elegantnější (hliníkový rámeček je tmavší). Ovládání je stejné jako u iPhonu - dotykový displej ma úhlopříčku 3,5 palce.  To by bylo k vnějšku. Vnitřek nás zajímá asi víc. Kolik dat narvete do iPhonu? S menší verzí to bude 8 GB a s větší 16 GB. Myslím, že těch 16GB už pro hudebního fajnšmejkra bohatě dostačuje. Výdrží 22 hodin je také moc příjemná, jeden se nemusí starat pár dní o nabíjení... Co je totžné s iPhonem? Zásadní věc je wifi připojení. Můžete surfovat po internetu se Safari, stahovat hudbu z iTunes shopu, koukat na videa na YouTube... To jsou věci které víme, ale zajímá mne, zda-li budeme moci stahovat hudbu, poslouchat třeba internetové rádio na last.fm... A to jsou jen začátky co mě napadají. Za cenu 399$ (16GB) dostanete fajn iPoda s (konečně) wifi připojením a krásným rozhraním. iPhone podle mě ztratí svojí pozici na trhu právě díky zmodernizování iPodu. Přece jen komu by se chtělo platit 399$ za 8GB verzi kterou bude muset bozivědí jak složitě crackovat aby si zavolal z domoviny... Chmm...:) 
Jinak mezi novinky patří dál iMac který má ošklivé zrcátko místo displeje, iPod classic s kapacitou 160GB a podle mě divně divným vzhledem (o iPodu nano nemluvim - jen dostal displej), zlevnění iPhonu o dvě stovky, stáhnutí 4GB verze z webshopu - v obchodech se doprodávají, máme novou klávesničku která vypadá jako by vypadla z macbooka (osobně se mi moc nelíbí) a dokonce se prodává i bez ocásku. Tak to by asi mohlo být všechno co jsem chtěl říct k novinkám. Bohužel těd v práci mám pc, jedno dokonce i s Vistama, takže budu moci srovnávat ultra nový systém s ultra kvalitním:) 

1 komentář:

KaRLiK_CZ řekl(a)...

Docela zajimava otazka je: Vydrz baterie pri WiFi? Jestli to maji zmaknute stejne jako N95, tak se to zkrati na nejake 2h :(